poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-06 | |
S-a dat zvon în țară: toți supușii pot să se înfățișeze înaintea împăratului.
Abătut foarte mă gândeam ce dar să îi pun la picioare. Aveam numai o inimă împietrită legată cu două șnururi negre: sufletul meu împletit până la ștrangulare de păcat. Când am ajuns în fața împăratului nu am avut curaj să-l privesc; i-am întins tremurând adânc "cadoul." Acesta îl luă în mâini apoi zise: Ia-ți mărțișorul înapoi ! Rușinat, zvârlindu-l în fundul desagii, m-am topit de la fața lui curgând alene spre casă. Pe drum am scos cadoul cu gândul de a-l strivi de stâncile deznădejdii, dar...minune, mărțișorul meu arăta acum altcumva. O piatră prețioasă străjuită de două șnururi împletite duios în alb-roșu. Mi-am simțit sufletul alb și-am strigat în uimire: "mai vârtos decât zăpada mă vei albi !" O flacără purpurie m-a îmbrățișat și-am izbucnit ca un vulcan nestins: " Duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele !" Strălucirea mărgăritarului îmi zvâcnea în piept: "Inimă curată zidește întru mine!" În spovedanie aducem Domnului numai pietre mizere și cu ce mărțișor ne împodobește !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate