poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1684 .



O zeamă de… cuvinte (2)
proză [ ]
Gânduri haotice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amic ]

2008-01-25  |     | 



* Pământul e o filă, iar omul e creionul care lasă urme, bune și rele.
* Există oameni care n-au conținut, dar au formă. Sunt și de acei care n-au formă, dar au conținut. Dar mai puțini sunt cei care au și conținut, și formă.
* Imaginea învie pagina.
* Lumea e mare, dar oameni buni sunt puțini.
* Lumea e diversă, iar la nevoie găsești și oameni buni.
* Viața e un pocal, din care beai și nu te saturi nici chiar atunci, când termini ultima picătură.
* Plusul și minusul, frigul și căldura - doi rivali care ciclic și reciproc cedează podiumul.
* Omenirea e datoare geniilor pentru progres.
* Cartea e un izvor de cunoștințe, din care lumea mereu își potolește setea spirituală.
* Oamenii în vârstă sunt piese lucrătoare în mașinăria societății, iar copiii – cele de rezervă.
* Pământul e o minge, iar omul e fotbalistul care din greșeală, poate să-l scoată din orbită.
* Femeia frumoasă e ca o floare. Are mulți admiratori.
* La beție limba n-are frâu.
* Ideea apare ca un fulger. Dacă n-o fixezi, dispare fără urmă.
* Unii luptă pentru dreptate numai atunci, când sunt convinși că ea va fi de partea lor.
* Viața din societate e ca și cea din junglă.
* Sfătuiește-te cu nevasta, dar procedează invers și vei câștiga.
* Viața-i un desiș prin care omul își face drum cu securea, spre lumină.
* Opera de artă e admirată, iar realitatea – deseori ignorată (neobservată).
* Un tablou în muzeu e admirat (cu plată) de mulți vizitatori, iar același tablou din natură (gratuit) e neobservat de majoritate.
* Mulți văd, puțini observă.
* Literele sunt cărămizile cuvântului (limbii).
* Omul e ca o carte. Sunt cărți interesante și neinteresante. Cele interesante își găsesc mulți prieteni, deoarece din ele poți lua multe lucruri bune. Iar cărțile neinteresante n-au prieteni… Așa se întâmplă și cu oamenii.
* Viața fiecărui om este o carte nescrisă.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!