poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3807 .



Empatiile și lacătele extrasenzoriale
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [E.L. ]

2017-12-28  |     | 



În „dex”, empatia are șapte definiții sau mai bine zis șapte definiri care se completează și argumentează reciproc.
Este un domeniu care mi-a stârnit în mod deosebit interesul și căutând să îl aprofundez prin propriile întrebări și răspunsuri asociate propriului meu mediu social, familial, profesional sau prin ascultarea, chiar asistarea la experiențele de viață ale altor persoane am ajuns la anumite concluzii pe care voi încerca să le prezint în acest articol.
Din punctul meu de vedere empatiile sunt de fapt lacătele energiilor spirituale care se deschid sau rămân închise asimilării trăirilor celor de lângă noi, sunt lacăte care ar trebui să le autocontrolăm pentru a reuși să ne păstrăm echilibrul emoțional și în general să ne înconjurăm de energiile pozitive, tocmai pentru a putea dărui și celorlalți din jurul nostru empatii benefice.
Ne naștem cu un bagaj emițional moștenit prin structura noastră A.D.N. iar în același timp primim și anumite calități noi de obicei încă de pe timpul dezvoltării noastre în recipientul mirific și matern sau uneori pe parcursul dezăvârșirii noastre umane care ne diferențiază de ceilalți făcându-ne unici prin darurile energetice de care uneori suntem conștienți dar de cele mai multe ori trăim cu ele în ignoranță până când propriul nivel de înălțare spirituală se declanșează instantaneu, fără un motiv anume, larva spirituală transformându-se firesc în fluture sau ne avertizează de transformare prin secvențe de déjà vu, prin înțelegerea neînțelesurilor aparente, sau prin șocurile fizice sau psihologice de care toți avem parte în parcursul fulgerător al vieții noastre, șocuri de care și în acest caz, putem să le conștientizăm sau să le ducem cu noi ascunse undeva, într-o cămară ferecată a subconștientului...
Oamenii sunt recipientele organice cele mai evoluate de pe Pământ care poartă cele mai complexe forme energetice. Toți oamenii suntem în același timp atât receptori de energii cât și transmițători de energii. Unii dintre noi primim încă de la naștere capacitatea de a fi mai mult receptori de energii sau alții mai mult transmițători de energii. Acest ,, mai mult", este darul pe care soarta îl hărăzește să fie purtat de alesul ei până la înălțarea spirituală definitivă, prin atenție, o formă energetică spirituală care se numește memoria colectivă generală, acea memorie care duce spre neuitare, de exemplu un artist, un inventator un mare lider sau un binefăcător...
Omenirea din propriile energii a creat energia benefică supremă care este Dumnezeu, Alah, Buda sau de ce nu, Zamolxis... Știu că mulți vor spune că de fapt Dumnezeu a creat omenirea! Este dacă doriți veșnica dilemă: ce a fost mai întâi? Oul sau găina? Personal mi-ar place să cred că Dumnezeu este esența rezultată din toate energiile benefice.
Știința, care după părerea mea este luciferică și este născută din mușcătura adamică de măr, ceea ce a făcut-o pe Eva să se rușineze și să se întrebe de ce nu are și ea șarpele lui Adam între picioare dar și pe Adam să se întrebe rușinat de ce el are și Eva nu, i-a făcut pe cei doi în cele din urmă să își acopere întrebările cu frunze din grădina Raiului până să descopere răspunsurile care sunt de fapt primele descoperiri științifice care au dus la perpetuarea speciei noastre, la desăvârșirea noastră spirituală deoarece nu-i așa că după explicația biblică fiecare dintre noi ducem în structura noastră umană o fărâmă din Adam și Eva... Dintre toate variantele: cea științifică, cea religioasă sau cea ufo-logică, vă spun sincer că nu pot accepta să cred că ne tragem din maimuțe... Nu accept nici varianta întâmplătoare a apariției vieții pe Terra... Sistemul nostru solar este singurul din galaxie, conform cercetătorilor, care este foarte exact și echilibrat iar fiecare planetă, sateliți naturali ai planetelor și orice obiect cosmic au rol bine determinat în protejarea vieții pe Terra. Știați că imensa planetă Jupiter este amplasată exact unde trebuie și orbitează perfect astfel încât este un real scut în calea cometelor și a altor obiecte cosmice imense care au fost oprite din traiectoria lor spre Pământ, protejându-l?
Tot în urma recentelor descoperiri în sistemele solare, vecine sistemului nostru solar este un haos desăvârșit... Planete care nu vor să stea locului și se ciocnesc rezultând asteroizi care se lovesc acumulând material pentru formarea unei alte planete care ce să vezi, se distruge din cauza unui alt bolovan... Asta mă duce cu gândul iar la Biblie în care se arată că și pe la noi a fost acest haos... Cine a scris Biblia, nu avea rezultatele oferite de sonde spațiale sau telescoape terestre puternice, sau telescoape care orbitează în spațiul cosmic...
La un moment dat energiile cosmice în preajma vieții stau într-un echibru perfect tocmai pentru a proteja ceva ce a ieșit cu greu din haos.
Oamenii sunt rezultatul acestor energii în echilibru iar dacă datorită științei sau neștiinței îl perturbăm nu facem decât să ne autodistrugem.
Așa cum la nivel cosmic obiectele interacționează între ele cu ajutorul energiilor, noi știm că una dintre ele fiind atracția gravitațională, tot astfel la nivel molecular există energii care grupează moleculele de alte molecule grupate în aceeași specie. Tot asfel oamenii interacționează între ei dar dincolo de orice interacțiune socială și economică, interacțiunea umană este puternic legată de cea spirituală.
Interacțiunea spirituală este realizată prin întrunirile de la concertele muzicale, cenacluri literare, nunți, botezuri, la slujba de la biserică, înmormântări și alte activități la care omul se duce fără a fi obligat să o facă, empatizând cu toate aceste evenimente, empatizând cu ceilalți oameni implicați direct sau indirect în acțiunile prezentate mai sus. Se deschid astfel lacătele extrasenzoriale care sunt empatiile. Inconștienți, deschizând aceste lacăte ne încărcăm emoțional cu sentimente străine de propriul nostru univers, cu energiile benefice sau malefice după tipul de lacăt deschis... Așa cum am amintit și ținem minte acest lucru, fiind oameni obișnuiți fiecare dintre noi suntem și transmițători involuntari, deși alții sunt chiar conștienți de această stare... Ajunși în propriul nostru sistem solar al nivelului nostru spiritual în care gravităm legați de mediul familial sau cel profesional, transmitem aceste stări încărcând cu energiile psihologico-spirituale pe cei de lângă noi. Totuși de multe ori cei care conștientizează forța acestor energii, își închid lacătele empatice. Sunt persoane care îsi închid aceste lacăte în mod inconștient și spunem noi că din instinct de conservare. Acești oameni sunt după părerea mea, acei oameni care au ,,acel mai mult", controlând acel dar de a fi receptori de energii... Oamenii care prin activitatea lor reușesc să transmită empatii ce sunt asimilate de foarte mulți receptori, care reușesc să deschidă lacătele empatice și ruginite chiar inclusiv ale receptorilor hărăziți cu acest har, sunt transmițătorii veritabili situați la un nivel energetic, spiritual foarte înalt. De exemplu: scriitorii care au influiențat prin scrierile lor viața spirituală, socială și morală, cântăreții, compozitorii, artiștii în general care au rămas și vor rămâne în memoria colectivă a umanității dar și anumiți lideri sau conducători de state care au influiențat istoria reală și nu istoria utopică bazată pe umplerea unor goluri de mărturii scrise sau alte dovezi, dând naștere legendelor...
Empatiile sunt după părerea mea acele energii benefice sau malefice, transmise prin unde cerebrale care antrenează o dată cu ele și alte energii, unele perceptibile de senzorii biologici umani cum ar fi: auzul, văzul, mirosul, simțul tactil mai ales atunci când consolăm sau împărtășim bucuriile la care asistăm prin simple strângeri de mână, îmbrățișări, etc. ... Mai sunt și energiile pe care nu le putem explica dar le simțim involuntar cum ar fi: fiorii de neliniște, de ce nu chiar acei fluturi din interiorul ființei noastre, pomenit și de poeți în mod special de poete, mai receptive se pare la acești pseudo senzori... și am ajuns se pare la acei senzori cu care ne naștem dar care nu îi folosim, iar în timp se atrofiază definifiv până la dispariția lor. Sunt acele daruri pe care le primim dar care numai cei cu un A.D.N. puternic și predominant reușesc să fie receptivi și transmițători de energii senzoriale și extrasenzoriale...
Empatiile sunt lacăte care țin sau care dau frâu liber atât energiilor pozitive cât și celor negative! De exemplu la o înmormântare, prin exprimarea condoleanțelor noastre, încărcați fiind empatic cu energie pozitivă, reușim să transmitem rudelor o stare de bine și de ușurare dar încărcați fiind cu energie negativă, folosind același ton și aceleași gesturi ca și în cazul încărcăturii pozitive, nu vom reuși de cât să adâncim golul pierderii și deznădejdea care vor aduce suspine repetatate și lacrimi șiroaie pe obrajii celui îndurerat și poți spune chiar și adio la prăjiturica și păhărelul de rachiu care conform obiceiului se dă de sufletul celui plecat sau înălțat spre alte sfere de conștiință...
Un alt exemplu îl poate constitui și lectura unui text de proză sau de poezie când în acel moment avem o încărcătură emoțională negativă, acea stare care l-ar critica până și pe genialul transmițător: Mihai Eminescu și să exclamăm în gând:
- Cum am putut să citesc o asemenea porcărie...!? Cum poate unii care au citit până acum ce am scris ar putea să exclame la fel... După un timp când energiile negative se duc iar furtuna undelor malefice va lăsa locul unei brize benefice de energii pozitive, lecturând aceeași proză, lecturând aceeași poezie să ne trezim involuntar legănați de valurile rândurilor care se derulează sub privirile încântate de frumusețe spirituală...!
Ar mai fi un exemplu care se petrece chiar acum când scriu aceste rânduri și frumoasa mea soție mă face atent:
- Uită-te să vezi ce este la televizor! Complet adâncit în gândurile redactării acestui material, ridic privirea, nemulțumit că sunt deranjat și văd pe sticla televizorului la postul RTV un numerolog care face predicții meteo pentru această iarnă și dau glas noilor gânduri care îmi invadează instantaneu neuronii:
- Ce treabă are numerologia cu predicțiile meteo!? Asta, numerologul cu mustață albă căruia nu îi dau aici numele, este un transmițător talentat și desigur că are receptorii săi fideli dar nu este un transmițător veritabil! Apoi, brusc zâmbesc și mă întreb în gând, retoric dacă am dreptate? Dacă brusc invadat de energii negative am deschis lacătul unei empatii sau antipatii nedrepte, receptând de fapt indirect starea de nelinște transmisă de soția mea... Conștientizez acest aspect și închid acest lacăt empatic pentru a putea continua scrierea prezentului articol...
Empatiile se deschid și lasă loc să intre în viața noastră și fenomenelor extrasenzoriale. Aceste fenomene nu trebuie tratate cu scepticism deoarece paranormalul deși este o pseudo-știință a început să aducă diverse demonstrații care nu ar trebui neglijate... Până la urmă știm desigur că noi suntem receptivi cu ajutorul senzorilor de bază pe care îi conștientizăm cum ar fi: simțul tactil, gustul, mirosul, văzul și auzul dar chiar și așa, aceste simțuri care le rodăm zi de zi și le procesăm inconștient dar firesc în viața noastră, totuși sunt folosite la o capacitate redusă datorită tocmai necesității minimale de a le folosi la maxim în mediul în care coabităm. Prea puțini dintre oameni pot recunoaște că văd precum un lup sau o felină pe timp de noapte, că simt precum șerpii frecvențele telurice, simțul mirosului fiind și el foarte dezvoltat atât la erbivore cât și la carnivore, etc. ...
Se spune că o pisică ar vedea chiar și formele energetice ale spiritelor care bântuie aiurea sau nu prin casele noastre... Se mai spune că pisicile chiar ne protejează de spirite malefice...
Parerea mea este că suntem deschiși sau nu suntem deschiși acestor simțuri extrasenzoriale dar în cazul energiilor malefice dacă lăsăm lacătele empatice să ruginească închise și nu le dăm importanță, aceste energii nu au cum să ne afecteze iar blestemele, deochiul, vrăjitoriile și alte năzbâti lovite din paranormal sau din pură excrocherie nu au cum să-și atingă scopul fie el voluntar sau involuntar pornit dintr-un transmițător obișnuit sau unul puternic și veritabil...!
M-am apropiat de finalul acestui material și simt o mulțumire și liniște sufletească deși doamna mea dragă pare neliniștită pentru că iar nu i-am acordat suficientă atenție, reapucându-mă de îndeletnicirea scrisului, îndeletnicire pe care ea o consideră o pierdere de timp...
Ridic din nou privirea iar la postul de televiziune RTV, numerologul este dat în reluare și îl ascult atent și echilibrat emoțional, cred eu, aflând cu îngrijorare ce cumplită iarnă se va abate asupra noastră... Numerologul ăsta pare veritabil și îi zic iubitei mele neveste:
- Draga mea, luni o să mai cumpărăm niște lemne...

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!