poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-07-18 | |
E frumoasă. E foarte frumoasă. De fapt e splendidă. Strălucește. Are stil în mișcări, pare Grace Kelly. Și, vai, e îmbrăcată cu un bun gust desăvârșit. Probează pantofi în boutique-ul de lux de la colț. Încerc să-i descopăr un nimic mai puțin frumos, ceva care să nu mă atragă. Nu găsesc. Poate felul de-a vorbi nu-i e pe măsura imaginii exterioare, îmi zic și mă apropii să intru în vorbă. Bună ziua. Știți... vreau doar să mă conving că sunteți și pe dinauntru așa cum extraordinară păreți pe dinafară. Își ridică ușor ochii de pe pantoful stâng, pe care tocmai îl scotea din uluitoru-i picioruș. Sigur, domnule, vă puteți convinge cum sunt pe dinauntru. Costă două sute de euro tacâm complet, obligatoriu la hotel de cinci stele, maxim treizeci de minute, cu taxi plătit la plecare. A, și accept cadouri drept mulțumire. De marcă, de la cincizeci de euro bucata în sus, frumos ambalate și cu fundiță roșie de mătase, vă rog, să mi se asorteze la caracter.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate