poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-10-10 | |
Stam pe fotoliu și mă gândeam…A fi sau a nu fi ?Deodată sună telefonul.
-Alo ! -Bună seara ! -Tu ești Tușa care si-a ucis mătușa ? (Asta e beat,îmi zic eu) -Domnule vă rog ...Eu sunt Nuța.Nu cunosc nicio Tușa. -Duduie,Nuța,te știu.Nuța deținuta.Da da,ți-ai ucis mătusa. După care închide telefonul. După zece minute sună altul. -Ce faci?Te aștept acolo știi tu unde… -Unde ? intreb eu. -La hogeag acolo,stii tu… -Ce zici domne acolo ?Ce hogeag. -Nu esti tu Maricica,Maricica subțirica ? -Subțirica da.Maricica nu. -Ei..nu te face,că mă enervez și știi tu. Si inchide telefonul. După 20 de minute,timp in care beam cafeaua,sună altul. -Neluta ?Ești Neluța ? Mă gîndesc să intru in joc. -Da,io sunt. -Te aștept la restaurant să discutăm de afacerile alea. Imi zic : Afaceri…nu sună rău. -Unde ne vedem și la ce oră întreb. -Acum în fața la Obor. Mă îmbrac frumos,și pornesc spre Obor.Cine știe ce bărbat bine si cu bani o fi ? Ajung la Obor.Nimeni.Mă uit mai bine și in dreapta mea văd un bărbat gras,scund și cu chelie. Aoleu !Doar nu e ăsta !!!Vine spre mine. Zice : Tu ești Veta ? -Nu. Pleacă. Aștept 2 ore pe acel bărbat care se presupunea că avem o afacere serioasă. Se îndreaptă spre mine un travesti. -Dragă Neluța.Mîine e rîndul tău sa te imbraci travesti.Avem spectacol. Ce am făcut mai departe ? I-am spus că am mîncarea pe foc și-am plecat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate