poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-14 | |
Orele 19,00, sâmbăta seara, ,,Tănase”. De data aceasta n-am mai stat în primul rând. Am văzut ,,Ah, femeile!”. Textele au fost scrise de Mihai Maximilian. Regia: Bițu Fălticineanu. Cu: Stela Popescu (fosta soție a lui Mihai), Alexandru Arșinel (femeia – bărbat), Rodica Popescu Bitănescu (cu râsul ei molipsitor), Paula Rădulescu, Cristina Stamate (doamna în negru) și Liliana Mocanu.
Spectacolul s-a terminat la orele 19,30. Între timp, actorii și-au schimbat costumele de cel puțin cinci ori, încercând să interpreteze roluri diferite din viață. Pe rând au fost: soț și soție, familie cu fată de măritat, la măcelar (…). Se auzea în surdină muzica de acompaniament. Am văzut: o trompetă, un pian, o violină. În rest, când am plecat, am putut observa: cărămidă pictată, care arăta ca guma; panouri cu ștrasuri lipite pe ele; căsuțe colorate din carton. Înainte să ies din Teatrul de Revistă, am văzut-o pe Maria, era sculptată în marmură neagră. Stătea în stânga lui Constantin. Îi zâmbea deși avea năsucul cam mare. M-am întrebat apoi, care să fi fost oare povestea lor. Și cum au ajuns ei să fie așezați pe soclu, la intrarea în Revistă. Să fi fost oare destinul? Sau o fi complotat Dumnezeu?...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate