poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-16 | |
Mi-am indreptat atentia in directia suspinelor care se auzeau greu in ploaia care batea tot mai tare si furios.M-am concentrat si am mers in jur minute intregi pana cand am vazut o umbar in intuneric.Si am vazut-o...prima data...nu puteam sa-i vad chipul...din cauza parului lung,castaniu ravasit pe fata,udat de ploaia cumplita...eram imbracata foarte subtire...avea o pereche de blugi grii si un maieu rupt movuliu...Plangea de-ti rupea sufletul...M-am apropriat de ea incet...ea si-a ridicat instantaneu ochii la mine privindu-ma cu ura...ochii ei rosii de predatori se uitau la mine cu ura si is-a aratat coltii la mine,hasaind furios...stiam cu ce aveam de-a face...as fi putut sa o omor imediat...ma asteptam ca ura sa reiasa din mine si sa am prabusesc acolo,dar nu a iesit la suprafata,ceea ce m-a uimit pe deplin...cand i-am auzit prima data vocea ascutita,insa asemenea ca un clinchet de clopotei.
-Nu te apropria de mine,a suierat ea.Jur ca... Dar n-a terminat propozitia... -Nu vreau sa te ranesc...nu te apropria...nu ma poti ajuta...ai face o prostie daca ai incerca sa ma ajuti...jur ca -Ca o sa sari la gatul meu sa-mi sugi sangele,i-am raspuns eu cu vocea ascutita,insa calma. M-am aproriat incet de ea.Ea s-a ridicat si m-a privit cu ochii ei rosii ca sangele si obrajii ei murdari de picaturile de sange ce cursesera... Mi-am dat jos hanoracul negru care il aveam pe mine si m-am indreptat spre ea...ea s-a uitat curioasa la mine,dar nu m-a atacat. I-am pus hanoracul punandu-i gluca pe parul ei ud si dandu-i parul de le fata. -Nu e nevoie sa faci asta,mi-a spus ea cu o voce inceata. -Haide sa mergem Si i-am intins mana...ea a sovait putin...dar mi-a luat mana,i-am simtit atingerea rece ca gheata,care m-a facut sa tresar putin,dar eram obisnuit... Si am plecat amandoi in noaptea cea rece si intunecoasa.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate