poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-15 | | - Vrei o bucată de cremene? Facem lumină de-ndată. - Ce știi tu despre lumină, abia dacă vezi să pășești... - Pentru că zbor. - Pentru că zbori și n-ai aripi, închide-mi fermoarul la spate ! - Vrei să dansăm? Am învățat toate muzicile lumii, mi-am orchestrat pantofii, lespezi am șlefuit. - Mai bine vezi-ți de șireturi, în ochii tăi se dansează un tango și ai iar privirea ACEEA... - ACEEA?! - Da, ACEEA, când habar n-am de o să plângi sau de-o să mă trântești de perete. - E bine să n-ai habar, așa te-am ferit de toate războaiele lumii. Cămașa albă? - Cea albastră. De pe cea albă n-am reușit să scot urmele de ruj închinat. Iar te-au făcut icoană?! - Eu doar pe tine te iubesc și tu-mi citești pe guler? - Pe gulerele tale se-opresc porumbei cu mesaje de departe. Ce cauți? - Ochelarii. Unde i-am pus? - I-ai aruncat, c-ai zis că ești sătul să prea le vezi pe toate. - Vrei să fii vederea mea ? - Nu, am și eu orbirile mele pe care n-ai putea să le sfințești. - Albastră, zici? - Albastră. Tu crezi că o să ajungem la timp? - O să ajungem la timp. Nimeni nu întârzie la propria înmormântare. Și lasă, o iau eu înainte.. - Și eu ? - Tu să spui lumii că m-ai iubit atât de mult încât nu te-ai îndurat să mă îngropi cu buza sfâșiată. - Or să se prindă că încă mai trăiești, vezi bine. - N-or să se prindă că trăiesc în tine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate