poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-17 | | Traiesc urmatoarea frustrare(in buchet): - cineva imi cantareste creierul,ma urmareste,ma determina sa ies din actiunea verbului-UMBRA - e prea mare lumea - nu am spatiu suficient cu Entropia nu reusesc sa-mi masor gradul de dezordine interioara. de ce? -se poate sa nu fiu un sistem izolat -posibil ca totul sa se datoreze ghimpilor(astia pe care ii tot cultiv ) -sau poate am gresit etalonul(AICI e AICI) Dar daca Tu esti masura?!-periculos,aprinzi lumina...ma desparti in silabe... Tensiune sa revenim la debut-totul tine de start Te vad..scartai din toate emotiile...deja incepem sa construim ZIDUL. da,tu esti Asteptarea mea. esti Celalalt. UMBRA sta la panda-sa-ti soptesc tandru: ca ea te iubeste ca vrea sa-ti fie amanta si-ar dori sa te nasca se asaza pe cutele fruntii tale facute de gandurile tale UMBRA mea are in ea demonul. Imi serveste drept catalizator(asta e trufia mea-sa fardez ) CUM ASA? ASA pentru ca,vezi tu,UMBRELE astea care merg dupa noi,in noi,pe langa noi,nu au notiunea de ZID...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate