poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-24 | | Desi nu mai sunt copil, Inima-mi spune incontinuu sa te iubesc... Intr-un alt secol, destul de indepartat Inima ta mi-a cerut acelasi lucru:sa te iubesc Crescand mereu cu tine-n sulfet... Eu nu mai sunt copil... Dar inima-mi cere sa daruiesc... Si daca n-ar fi distanta asta-ngrozitoare Ti-as arata, sa poti zambi, Inima mea plina doar de tine... Sunt un adult, care vorbeste deseori cu sine: „De ce mereu imi vine sa te iubesc??!” Imi apari mereu in vise, distrugand cosmarurile. Sunt ciudata, e drept, iar ciudatia pluteste in jurul meu, Precum apa unui ocean nesfarsit, In valuri de caldura. Iar viata ma imbie mereu spre tine... Soapta ta imi domina celelalte voci, Mangaierea ta imi spulbera toate grijile. Buzele tale stiu sa rosteasca Doar 2 cuvinte: ” Te iubesc! ”. Loialitatea ta imi linistetste zbuciumul. Si oricum...Nu ma pot feri de iubire! Te iubesc!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate