poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-04-23 | |
Sunt frumos, năuc și in raiați,
umblu cu șasesuteunu, pășesc pe cioburi să-mi ascut pasul și port cu mine amintirile funebre ale încăperilor sixtine. Din depresii născocesc minciuni zaharisite pe care le fumez nervos cu murgii felinarelor, n-am nevoi și nu cunosc păcatul, mai mândru și-mbufnat m-arăt de-mi iese în cale vreo ferigă adolescentină decât un vânt vărsat pe fața unei fecioare. Când merg la galeriile Orizont îmi cumpăr aer demiurgic și dezaprob cafengii de elită în fața blitz-urilor pofticioase. Piața Pievici mi-e la îndemână am infiltrat acolo reclamele zgomotoase cu pavaje de bonton ale carturarilor. Ce mai, sunt un deliciu balcanic pentru degustătorii de vinuri scumpe și cofetarii iscusiți ai lipscanilor postmoderni. Numai in fața ta, iubito stau gol și ciung, cu degetele strâmbe ca rădăcinile de la capătul lumii. Și cât de mult mă iubești când îmi spui printre dinți: "Fir-ai al dracului să fii, fir-ai al dracului să fii!"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate