poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-07-27 | |
Plecasem pe urmele visului, o flacără ce ardea trupul, urletul, motivul vieții stârnise valuri de veșnicie în clipa adâncă a timpului, fior carnal, clepsidra depănându-mi amintirile, dureros de albastru.
În iarbă... pe spate, cu brațele întinse spre suflet, trecutul zămislea atavice miresme neatinse de pierzanie. În durerea tăcerii, macul din lanul de grâu îmi legăna copilăria cu aripi de fluturi în mijlocul câmpului visând... ploi albastre îmi uimeau privirea gândirii ce disperat se încolăcea de mirosul vântului albastru, melancolice senzații deslușite de cântecul greierelui în după amiaza fierbinte a unei copilării fericite, ce îmi trezește acum mai mult ca oricând depărtarea albastră și... Mă scuzați, domnilor, că am îndrăznit să visez! Fără sens! În contratimp cu interesul nostru comun viața... rod al anumitor deviații de conștiință ! E neplăcut de albastru să iubești „irevocabilele visuri”! Niște nimicuri... Nu este așa?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate