poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-13 | |
- Tu ce aștepți?
- Ce să aștept domn Gică, ca și matale, stau la rând aicea, poate-poate ne-or da chenzina. - Bine mă Alupei dar eu m-am oprit că te-am văzut pe stând aici, singur, în fața ghișeului ăsta închis. Unde vezi tu rând? - Păi nu-i rând da’ sigur o să fie că la fiecare ghișeu se face un rând. Uite vezi, cu mata suntem doi acu’. - Þi-am spus mă că eu m-am oprit să te-ntreb de ce stai aici singur. - Așa o fi da’ acu’ suntem deja doi și-or mai veni. - Mă Alupei, păi nici nu-i zi de chenzină mă. - Nu contează, principal e că-s primul la rând domn Gică și nu plec nici să mă tai! - Mă omule da’ nu ești înțelept, ba chiar aș spune din contrariu mă. - Oi fi cum n-o fost împăratu’ ăla de împărțea legea aia dreapta da’ nu mă mișc de aici. - Opa, ce știi tu de istorie măi Alupei? Te-ai dat la cărți și ale naibii ele dacă și-au dat seama. Ce împărat mă? - Păi domn Gică, împăratu ăla Sololon, la care a adus doi oameni legea ca el s-o împartă și el cică s-o taie cu sabia. - Și-a tăiat-o? - Păi n-a tăiat-o, că ăla de a făcut legea a zis s-o taie și ăla de n-a făcut-o și numai o asculta, i-a zis împăratului s-o dea ăluia de-a făcut-o. Așa că împăratu’ a priceput ce și cum și cine iubește mai mult legea aia adusă și a împărțit-o bine de i-a dat-o ăluia de nu a vrut să fie tăiată. - Păi cum a împărțit-o măi omule dacă n-a tăiat-o? O fi fost prost împăratul ăla ca și tine, ca și mine că n-am înțeles nimic sau că și ăia de au adus legea la el ca s-o împartă. - Nu era prost, era doar un om deștept care împărțea legea așa cum o face muscoiul ăla mare. - Ce muscoi măi Alupei? - Muscoiul ala care-i mai pe sus de lege. Adică o vede bine, mai bine decât îl vede legea pe el, că ea-i chioară, și uite așa o împletește cum vrea el, îi mai pune un petec îi mai dă o gaură și se hilizește deștept la musculițele alea trosofile care e beate mereu. -Uite cum stau eu ca nerodu’ aici?! Tu n-ai ce face, stai la rânduri ce nu-i rânduri și smintești oameni de treabă. -Ce ți-am spus domn Gică? Na că au mai venit muritori la rând de când am început noi să vorbim. - Mă, și voi tot deștepți sunteți? Trosofilelor! Boilor!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate