poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-26 | |
Þi-am promis că într-o zi am să aștern cuvintele tale în miere:
Ca o fierbinte de vară - a trecut Maria prin mine ... Ca o ploaie fierbinte de vară sufletul meu atât de mult a tânjit-o, încât s-a uscat în așteptarea-i... Ca o ploaie fierbinte de vară a trecut Maria prin viața mea sufletul meu - înmugurit iarăși, ochii mei - curcubeu ... Ca o ploaie fierbinte de vară a trecut Maria prin viața mea am apucat să mă bucur de ea ... abia mi-am întors fața, am ridicat cerul în brațe, abia i-am sorbit miresmele de câmp și fân proaspăt cosit, abia mângâiat de picăturile umede și fierbinți sărutând dulce chipul, buzele și ochii ... Ploaie fierbinte de vară - Maria ... repede a trecut peste mine, încât nu știu dacă a fost aievea sau poate doar... Ca o ploaie fierbinte de vară a trecut Maria prin viața mea cu lacrimi am rugat ‘Mai stai!’, dar - galop către alte orizonturi, lăsându-mi sufletul spre o altă ploaie fierbinte de vară, care nu va veni niciodată ... Ca ultima ploaie fierbinte de vară a trecut viața mea și azi, în ajun de Rusalii, o fac. Te înțeleg acum și drept ofrandă beau miere în chip de venin...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate