poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-06 | |
te trezești la 4:00 dimineața hotarâtă să pui punct unui vis cu cai
lunecând în prăpastie, paradoxal liniștită foarte foarte lucidă, știind totul despre tine poți spune lucruri importante, definitive despre destin vocație univers ai răspunsuri, câteva esențiale se cer sufocate cu perna nu contează, pe antena 3 un mărunțel spumegă în reluare la adresa lui băsescu voila, există bărbați isterici îi tai glasul îl scoți din colivia ta să imaginăm de ce nu un spectacol mai lent ceva ca un dans de licurici în întuneric, la nivelul ochilor mei pe dancing with the muse terapeutic 100% golitor de orice. (corpul ceresc pătrunde în atmosferă cu un șuierat ascuțit o ghiulea de flăcări năpustindu-se exact înspre locul în care ședeam cuminte cu ochii în sus. țintește pântecele meu, carnea începe să sfârîie, să fumege ghemul face ravagii, sapă tunele în urmă o galerie de mici mari devastări. strâng picioarele, lipesc genunchii să limitez dezastrul mi-e foameee mi-e seeeeteee cât să beau cât să mănânc să netezesc anatomia asta cu cratere) la ora asta mor cei mai mulți oameni din lipsă de alternativă la somn. tu ești vie ultima evadare dintr-un coșmar încă te bucură îți dorești un emotion – laura biagiotti ții mult la perușii tăi în viața ta există, atenție, ceva care te face să construiești în fiecare zi un pod așadar la 4:00 ești vie întâmplarea cu corpul ceresc e doar o întâmplare o să fie bine ai să vezi.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate