poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-08 | |
Zeul, Zeii
Dumnezeul, Dumnezeii ce-s Ei oare pe Pământ pe Pământ și nu în gând greu să definești scornirea minții noastre omenești pavăză, scut poate armă pentru cele omenești nici nu mi-am propus te-asigur azi să încerc să definesc ce-I mai aproape de oameni bun sau rau, rau poate... bun lumesc spun și spun... oricum ... zeul ca o definiție altceva-I, decât un Om mai puternic, mai deștept dar adesea între ei zeii, uneori, înșeală se înșeală și ades nu se-nțeleg și atunci pe bună seamă eu pe cine să aleg când au atribuții... alte merge treaba, nu spun nu dar când ciorba e comună există și Da și Nu logic zeul nostru mostră, fie el mai bun, mai rău funcție de om și stare pare sigur un erou care face și desface ce nouă, nu ne dă pace ... mă gândeam în continuare eu, ca unul ce trăiesc mă târăsc, mă chinuiesc de ani buni pe-acest colbur sunt și eu un zeu... mai bun sau mai puțin bun fac și bune, fac și rele impresionez cu ele nu pe tine... o pisică sau câine dacă ei aveau, au... oare conștiință gânditoare puteam trece Eu drept zeu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate