poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-12-22 | | Înscris în bibliotecă de Nicole Chinez 18 mai 1947 În legătură cu neliniștile și căderile tale, îți voi spune aceasta: atâta vreme cât barca sufletului nostru navighează pe apele vieții pământești, va fi supusă schimbărilor vremii. Ba este ploaie, ba este frumos; uneori apare o furtună mare și barca noastră riscă să se lovească de o stâncă sau de mal. În această vale a plângerii nu poate fi altfel; doar în viața veșnică nu pot fi schimbări. Sub stăpânirea patimilor - înteleg aici patimile sufletului, cum ar fi: judecarea, vanitatea, mânia, minciuna și mândria demonică - ni se pare că toți sunt vinovați și răi. Or, Dumnezeu nu ne-a rugat să cerem celorlalți dragoste și dreptate, în schimb ne-a poruncit să-i iubim pe ceilalți și să fim drepți. Nu deznădăjdui! Și când ești confruntată cu greutăți, afundă-te în Sfânta Scriptură, în scrierile Sfinților Părinți și în rugăciune. Atunci vei experimenta pacea și liniștea în sufletul tău. Putem mult și bine să ne gândim; fără ajutorul lui Dumnezeu, nu putem fi în pace cu noi înșine, nici cu ceilalți. Dumnezeu să vă păzească!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate