poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-25 | |
Mă uit la tine: zâmbești - îți zâmbesc...... Mă săruți – te sărut înapoi......
-La ce te gândești? ... - nu-mi răspunzi. Privești pierdut spre mine – nu mă vezi. -La ce te gândești? Întreb din nou. -La nimic!...... Zâmbești iar. Mă iei în brațe. Te simt cald, lipit de mine și totuși departe. Prea departe!!!!..... Nu mai suport! -Iubitule, ce s-antâmplat? Spune-mi, la ce te gândești? -La nimic! N-am voie să mă uit și eu, așa, pur și simplu? .................. Și totuși, te iubesc. Îmi simt sufletul înfierat cu aceste cuvinte....... Renunț. Nu te pot aduce lângă mine.... Te-am pierdut........ știu, simt .... Stau lângă tine, în brațele tale și mă uit...... departe....... nu te mai văd. Mă cufund într-o lume a mea.... mă cufund în imagine ta... O lume care este străină de tine...... Sunt numai eu, iubirea și tăcerea mognită care ucide.... -Iubita mea, la ce te gândești? - întrebi prea târziu... -La nimic! -Iubita mea, spune-mi! Știi că nu-mi place să te văd privind așa! Ce s-a întâmplat? -N-am nimic, ți-am mai spus! Închid ochii și te sărut - Mă săruți înapoi......Ne sărutăm încleștați unul în brațele celuilat............ cu ochii strâns închiși....... în întuneric.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate