poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-29 | | Înscris în bibliotecă de Nicole Chinez Despre minunile pe care le-a făcut Hristos Scrisoarea a 169-a Îmi scrieți fără să vă semnați, însă doriți un răspuns pe șleau și semnat. Bine- eu nu mă eschivez. Dar însuși faptul că dvs, domnule sau doamnă- nu știu cum să vă spun- vă rușinați sau vă temeți de întrebarea pe care a-ți pus-o arată că această întrebare e neîntemeiată. Întrebați cu ironie: “Ce lucru minunat a făcut Hristos ca să trebuiască să credem în El? N-a inventat nici telegraful, nici cazanul cu aburi, nici gramofonul, nici avionul- și atunci ce?” Într-adevăr, Mântuitorul n-a descoperit lumii nici unul din aceste lucruri fierărești. Dacă ar fi văzut mântuirea oamenilor în ele, fără îndoială că le-ar fi descoperit lor și nu doar pe acestea ci și nenumărate altele. El însă gândea altfel decât dvs și în altceva vedea mântuirea oamenilor. El ne-a descoperit o lume cu totul nouă și nemărginit de mare- Împărăția Cerurilor- și ne-a arătat nouă tuturor calea din această lume mică prin care se ajunge în acea lume. De altfel, întrebarea dvs nu este deloc nouă. O astfel de întrebare i-au pus păgânii din Alexandria unui creștin pe care-l ocărau, îl batjocoreau și îl chinuiau. În cele din urmă l-au întrebat: “Ce lucru deosebit a făcut Hristosul vostru de Îl slăviți atât?” La care minunatul următor al lui Hristos le-a răspuns: ”Faptul că mă aflu nevătămat de batjocurile și jignirile voastre”.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate