poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-09 | | hai Pintea , hai! la capăt de drum e alt drum, cu flori din partea dreaptă un izvor ce susură o doină veche cu Pintea Viteazul și arsura glontelui ce l-a ucis... ...și încă îl mai doare. ............................... prin codrii netăiați doar de seculare balade încă umbra haiducului trezește bănuiala că fata popii din Ulmeni l-a dat pe mâna arnăuților... ...e vară și ți-e dor de-un prânz la Stana hangița, după deal... -hai voinice prânzește cu noi pe malul apei ție dragi ce altădată-ți răcorea „gâtlejul și asudătura” -hai Pintea la horă-n sat ca pe vremuri să sară colbu-n nori să “ ploaie foc” de dor mândruțele cu jale -hai dorule du-te și “adă-mi-l acasă “ la capăt de drum e troița numelui tău ce nu va piere… …………………………………………………… -hai Pintea, hai… la capăt de drum e alt drum, cu flori din partea dreaptă un izvor ce susură o doină veche cu Pintea Viteazul și arsura glontelui ce l-a ucis... ...și încă îl mai doare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate