poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-22 | |
HHâc sub o cutie de tabac
împinsă de un călător pribeag mâncând drumul plin de mac adormi un leu pe un șireag. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HEec mă plimb pe-un roșu bec și-agăț pisoiul mic și bleg vânzător la vechiul nostru tec mărgele-ntregi m-apuc și leg. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HRuc mi-a lăsat acest mic muc cuprins de spaimă ca să strig pe mama-ascunsă după nuc cu lanțul înghețat de frig. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HeCe taie fierul său rece râzând că prinde multe pete s-ajute pe bunica a trece făcând zdrențe pentru fete. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HUci m-ajută să sparg nuci cu ai lui zburdalnici magi care sar pe multe-uluci zdrobind nădragul plin de fagi. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HeLep cântă și eu crep dovleacul mare și cam sec paznic mare la un Jeep l-am salvat de la înec. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec... HEec și Maya cam petrec ziua-ntreagă ca s-aducă stau de pază și se-ntrec cu eroii mei din nucă. HHâc,HEec,HRuc,HeCe,HUci,HeLep,HEec...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate