poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-25 | | Logică Nu dau eu vrabia din mână, spunea, pentru că, într-adevăr, n-avea în mână nici o vrabie. Simțire A luat dicționarele și gramatica, să învețe românește. Și a învățat. Dar nu-i înțelege pe români pentru că românii își vorbesc cu vibrația sufletului, care e aproape întotdeauna inaccesibilă străinilor. Modernă După primul pas consulta calculatorul, să nu greșească. Păi, dac-ar fi-nvățat să meargă cu ajutorul calculatorului, n-o mai pornea pe picioarele lui… Nedumerire Omul? Ce fel de creatură mai e și asta? s-a întrebat maimuța după ce a-nvățat, de la om, să vorbească. Obicei ─ Fă-te că lucrezi, Mircea! i-a spus Ion, în văzul tuturor. Și de-atunci toți ne facem că lucrăm, că și-așa tot nu suntem plătiți. Regret ─ Să fi pus Domnul fiecăruia, sub tălpi, atâta cât să fi fost, cu toții, mai înalți cu-n cap. ─ La ce bun? ─ Am fi văzut primejdia mai de departe. Sens Cel tânăr vede soarele, cel bătrân pământul… Respect Buna-cuviință e cinstea pe care ți-o acorzi singur. Caracter Îmbătarea de sine e cea mai periculoasă beție. Atitudine Și-a dat în petec. Îl avea pe obraz.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate