poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-11 | |
O limbă ascuțită de pământ, fugită de la țărm,
rămasă suspendată-ntre două lumi, ... atât de perfect, încât am crezut c-am zărit „insula din ziua de ieri”. 5-6 cățelandrii și vreo doi-trei pui, mari campioni la salutul lătrat... în sincron cu datul din coadă nebun, fac înconjurul lumii doar într-un minut; O pisică mare-mare, galben-tărcată ce pare a fi indiferentă, dar de fapt foarte atentă- spălându-și la nesfârșit blana, deja mult prea curată. (formarea zen inițială, bate-o vina)! Primitoare și deschisă, caldă, cu piciorele bine-nfipte-n apă și-o față ușor mirată, ne salută... o casa pescărească-naltă; Nu mai aparține nici apei, nici pământului, așezat pe prispă, ne privește... nefiresc de normal, un pescar. Năvoadele plictisite așteptă cuminți să reînceapă sezonul de pescuit... o alunecare pe apă, barca... Imagine deconcentrantă, desprinsă parcă dintr-o vedere din Deltă, ce a reușit să facă liniște pentru o milisecundă-ntre minte și suflet, suficient pentru a-mi oferi o amintire brută, numai bună de șlefuit... multă vreme de acuma-nainte!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate