poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-09 | | am ieșit din trup căutându-mi cuvintele noțiuni rătăcite dincolo de marginea foilor albe și-n drumul meu, mă-ntrebam: cine oare-i de pază în tabăra lor îngânând trecerea timpului? vedeam logica adunându-și sclavele toate în cort să nu se rătăcească vreuna…și să se ducă toate încercările de-a dura… dura lex sed lex disprețul țipa ca o femeie lăuză agitând toată suflarea cortului său…acum, acum…iată… nici veghea-nțelepciunii cuibărită și ea printre vorbele prea bătrâne ca să mai stea de pază, nu era de vreun folos iar gelozia își dormea somnul tulburat doar de gânguritul puilor cu botul în căutarea sânului fiecare cuvânt-noțiune își petrecea noaptea departe de tăcerea foilor rătăcitoare singură dragostea, dormea sub cerul liber, fără spaime și fără a uita de focul ce-și ostenea vreascurile sub cenușa căldicică… cuvintele mele, curate în credința și în somnul lor așteptau…știau că n-am să le las pradă deșertului…nerostirii și-am rămas de pază, veghindu-le somnul și ostenelile apoi, umăr lângă umăr, acceptați și nu năvălitori, vom deschide drumul altor și altor cuvinte rânduite-n mișcarea lor firească ca argintul viu, bob lângă bob și bob în bob, fără a se întreba despre întâietate, căci suflet lângă suflet, împreună, vom scrie povestea…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate