poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-25 | | Political speech (black flash-back) 1. First poltical man of the Counter-Strike 1.9 (Romanian): Eu plou tu ploi ea ploaie – conjugați bine românește verbele în satele depresionare ca să nu fiți deloc plouați de orice lașă abordare a lui Marko (zis și Polo) ce ignoră autonomia culturii de cartofi ce crește-n Colorado ardelean Feriți-vă să nu fiți plouați cu zahăr sare sau grăsimi și de proștii care minții storc lichidele mele schije oculare impregnate în aplauzele de la Congresul Woody Mereu ca-n Dumas “After 20-th years” I belive me Musketar de cursă lungă (mouse-trap exactly) and at the close of the week of my contemporany luminosity this name Dartagnan din Basarabi expiră la termen cincinal și vă zic curat că “mama legilor din România” nu va accepta abordările ce exced Constituția Plouă și plouăm plouați de-averse milioane lipsă la investițiile procesului dublei democratizări politice 2. First congressman: Profit alegători stimați de-acest fapt că ajuns la Cluj slănina-mi pute în boccea sub nasul fin al audienței din fața-mi tare boccie Eu sunt de fapt mic-mic și voi mă ardeți tare Împreună am schimbat fața acestui oraș în uriaș capital electoral multicolorat c-a fost și al altuia cam dus primar ce-ar sta pe ghimpi acum Azi suntem în prezența unei situații de invidiat asupra căreia-acum câțiva ani nici nu ne-am fi imaginat S-avem parteneriat corect relație firească între opoziție și puterea care vrea să se lărgească cât o vor ține curelile spre conviețuirea fructuoasă a românilor printre minoritari Să ne reamintim de Noi Oltul Rugăciuni Apostoli când paritatea lefurilor pentru bogați și săraci s-a făcut demult 100:1 față de diferența salarială ce fusese acum două decenii de douăzeci de ori mai mică 5:1 – cât scorul bătăii amicale date echipei Germaniei odat’ În încheiere pomenesc legea reformatoare a sistemului de pensii și de impozitul pe profitul reinvestit care vorbesc și singure de marea determinare a Guvernului Recunosc principiul european al subsidiarității și garantez că-n anu’ acesta întregul pachet exploziv va fi adoptat Hip hip hip ura!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate