poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-08 | |
De-aș fi zeiță, eu ți-aș da,
Puterea de-a amplifica Durata clipei ce se scurge , Cu bucuria care curge Din sufletul ce nu mai plânge. De-as fi zeita eu ti-aș spune, Fi fericit în astă lume, Căci ce crezi tu că este greu, E doar ce știe Dumnezeu Că trebuie să se întâmple. De-aș fi zeiță te-aș privi, Când trupu-ți ostenit ar fi, Și din puterea-mi măsurată Þi-aș da eu forță, drept răsplată Că tu exiști …fi optimist. Lasă departe , aerul trist. De-aș fi zeiță , aș chema Îmgerii mici cu diademă, Ce din potire fermecate Să verse cu abilitate Steluțe arginti , steluțe auri … Și să mai verse peste tine Stingând al sufletului tău suspine Praf de argint curat Din lumina lunii furat Care să risipească ușor, Al amărăciunii tale nor. Si din a soareului aur Sa-ți împletească, cunună de laur. Iubire lumină divină! Săți facă viața mai senină. Dar sunt ca tine, doar o vietate. Ce se vrea bună, Chiar de nu este, zeitate, Ce uneori își mai dorește, Să îți transmită omenește, Doar un gând bun și sănătate, În tot ce faci, doar bucurie, Noroc la bani, și veselie.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate