poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-22 | |
Teoria marelui bang
Sau marele bang comuni(st)tar Sau clopotele de la mitropolie Sau orice altceva Nimic nimic nimic nimic… Nimic nimic nimic nimic Nimic nimic nimic nimic Nimic nimic nimic nimic Nimic nimic nimic nimic Nimic nimic nimic nimic Nimic nimic nimic nimic Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bagă mare Bagă mare Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bagă mare Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Bang bang bang bang Mare Bang Mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Mare mare mare mare Bang… Bang… bang Bang… bang… bang Bang…. bang Bang…. bang Bang, bing, bang Bang, bing, bang bang bing bing bang bing bing bing bang bing bang bing bang bing bang bing bing…. Nimic.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate