poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-15 | |
Înțeleg toate cuvintele, am înțeles perfect, mulțumesc
Rezonabile sau nu,așa este aici așa cum lucrurile s-au schimbat, așa cum florile au pălit așa cum vremurile din trecut,erau vremurile din viitor așa cum toate trec și dragostea se duce e important să știi Îți voi căuta inima dacă o vei lăsa în altă parte chiar dacă în dansurile tale alții dansează acele ore îți voi căuta sufletul,în frig,în flăcări voi arunca vrăji asupra ta astfel încât tu să mă mai iubești încât tu să mă mai iubești... nu trebuia să începi,să mă atragi,să mă lași să te ating. nu trebuia să dai atât de multe, nu știu cum să joc jocuri... acum oamenii îmi spun spun că alții o fac așa dar eu nu sunt "alții" înainte să devii prea atasată înainte să ne frîngem sufletele aș vrea să știi Îți voi căuta inima daca o vei duce în altă parte chiar daca în dansurile tale alții dansează acele ore... îți voi căuta sufletul,în frig,în flăcări voi arunca vrăji asupra ta astfel încât tu să mă mai iubești voi găsi limba,pentru a cânta toate rugile tale îți voi face toate bagajele,pentru acele călătorii nesfârșite, acele formule magice de la preoții africani le voi spune fără regrete astfel încât tu să mă mai iubești mă voi autoproclama REGE, PRINÞ și MARE DOMN,pentru ca tu să stai de partea mea voi face un nou început,pentru ca focul să revină voi deveni ca "alții",care îți dau o astfel de plăcere jocurile tale vor fi ale noastre daca asta îți dorești mai stralucitor și mai frumos,pentru a crea o noua scânteie mă voi transforma în aur,astfel încât tu să mă mai iubești astfel încât tu să mă mai iubești...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate