poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-10 | |
M-am uitat la tine când te-ai trezit de dimineață. Așteptam să-mi spui două trei cuvinte, mulțumindu-mi pentru cele ce ți s-au întâmplat, cerându-mi părerea pentru cele ce urma să le faci astăzi. Am observat că erai mult prea preocupată ca sa-ți cauți haine potrivite pentru a merge la seviciu. Speram să găsești cateva clipe ca să-mi spui : Buna dimineața! Dar erai mult prea ocupată. Pentru a vedea că-ți sunt alături, Am surprins pentru tine cerul cu....... culori și cânt de păsărele. Păcat că nu ai observat nici atunci prezența Mea. Te-am privit plecând grăbită spre serviciu și iar am așteptat. Presupun că fiind atât de ocupată, nu ai avut timp nici acum să-mi spui două vorbe. Când te întorceai de la muncă, ți-am văzut oboseala și stresul și ți-am trimis o ploaie măruntă care să-ți alunge stresul acumulat. Am crezut că făcându-ți această placere îți vei aduce aminte de Mine. In schimb, supărată , M-ai ignorat . Doream atât de mult să-mi vorbești. Oricum ziua era, incă, lungă. Ai pornit televizorul și în timp ce urmareai programul preferat, Eu am așteptat. Ai cinat apoi la ai tăi și.....revenind...... tot nu ți-ai adus aminte de Mine. Văzându-te atât de obosită, am ințeles tăcerea ta și am stins splendoarea cerului ca să te poți odihni, dar nu te-am lăsat in beznă.. Am lăsat veghetori pentru tine o multime de stele. Era așa de frumos, păcat că n-ai observat... Dar nu contează! Poate chiar nu ți-ai dat seama că Eu sunt aici pentru tine. Am mai multă răbdare decât poți să-ți imaginezi tu vreodata. Vreau să ți-o arăt, pentru ca și tu, la rândul tău, să o arăți celor din jurul tău. Te iubesc atât de mult încat te voi rabda. Acum ești pe punctul de a te trezi din nou. Nu-Mi rămane decât să te iubesc și să sper că măcar azi Îmi vei acorda putin timp din timpul tau.
Iti urez o zi buna! Al tau ........
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate