poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-13 | | Desigur la biserică se merge din credință și bună cuviință se vorbește neîntrerupt despre Isus despre Isus Christos despre revenirea lui dar mă întreb, dacă El ar reveni, după ce L-am recunoaște? Care este criteriul după care L-am recunoaște? Desigur, noi știm o poveste cu un nor purtându-L și un alai de îngeri dar nu cumva povestea asta a fost scrisă de niște oameni tulburați? tulburați de ceea ce văzuseră tulburați de divinitatea pe care o atinseseră cu degetele, cu ochii, cu buzele de niște oameni aproape hipnotizați care, până la un punct, au scris un reportaj dar care apoi nu s-au mai putut abține și au introdus și niște ficțiune Stă în firea omenească să înflorească adevărul. Dar pe noi ne intereseaza Adevărul, nu florile care-l învăluie. Nu? Să nu uităm că El s-a născut ca un om, ca mine și ca tine dintr-o femeie într-o iesle. Pentru că el a fost un Om. Un Om între oameni. Pardon ... Un Om printre niște indivizi depășiți de evenimente Daca undeva, mergând pe un trotuar de oameni de asfalt intersectându-te cu el umărul tau s-ar atinge de al Lui și hainele voastre ar foșni imperceptibil de această atingere tu, după ce L-ai recunoaște? Îi judecăm acum pe Iuda, pe Caiafa și pe Pillat pentru ticăloșia pe care au comis-o? Noi? Hai să ne imaginăm o întâlnire Isus Christos - George Bush Junior la Casa Albă. Sau o vizită a predicatorului desculț la Vatican. Un tete-a-tete cu Ratzinger. O relație Isus - Papa Benedictus XVI - George Bush Junior. Care ar fi deznodământul? Ce fel de dragoste și-ar face loc în acest triunghi? De fapt ce s-a schimbat între timp? Care e criteriul? Criteriul nostru, interior?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate