poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-05 | |
,Poate n-am să mai alerg,
poate n-am să mai admir, tu,îmi vei adormi sub sărut toate zâmbetele, îmi vei oferi lacrimi și dimineți mă vei scălda în apele facerii ca pe un prunc oglindit într-o artă rupestră îmi vei pune cravata îți voi oferi garoafa, din acel moment, anticipând vei învăța să coci pâine și să tai zilele felii cu pleoapele, vei clipi peste coapsa pădurii ca o amurgită căprioară, țipând nu să chemi puii ci să jelești jurăminte, îți vei pune fusta gri, sutienul murdărit de inimă, cămașa amară, la uscat laptele și vorbele rătăcite în copii, vei dezgheța buzele necuvintelor și vei umple marea cu sânii... îți vei încălța tălpicii pornind înfrigurată spre anii din trecut. Când vei ajunge la cuvântul "da" să treci în viteză de el, când vei ajunge la primul sărut strânge-ți buzele în palme și treci mai departe, când vei ajunge la prima lumină, ascunde-te de ea, va veni lumea să scuipe lumea dar tu nu vei fi lumea,nu, poate ne vom scurge împreună sângele într-un cuib cu aripi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate