poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-18 | |
Jocul din copilărie …
urcatul de-a bușilea a primei scărițe urcatu-n toiag tot mai sus și scaritele roiesc,una la fiecare pas și parcă uric pe benzi rulante ce coboară trase de sus mereu ,de parcă stau pe loc . Jocul din copilărie...e un singur joc ! Suieri ușor plămânii ,sonorul inimi-l oprești Doar e v-ați ascunselea, te pitești tiptil în joc într-un gol intunecat , îți așterne la picioare pe oriunde și oricând dar nu spune tuturor mulți se pierd în drumul lor Doar e v-ați scunselea Și nenea-n straie negre de-o să vină... -BAU ai spart oalele ș-ai mâncat sarmalele Multă vreme a trecut și jocul se complică și clădirile gigante,piramidele înalte micile odăi ale tipilor cu bâte Nenea-n straie negre,bucuros ,cică m-a prins -BAU,țeapă ,iar te pune... Bărba-mi lungă și stufoasă de mă-npiedica în mers, jocul pur la fel de dulce, numai nori în jurul meu pe o scară ce tot urcă . Moartea nu se vede-n zare, i-o fi ajuns și ei, și când era pe bune...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate