poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-03 | |
Gicușor a văzut mai multe vaci pe drum.
- Bunele, ia te uită, pe lângă noi trece o livadă de vaci! * * * Cineva șuiera în stradă. Ionel îi zice mamei: - Și tata poate să șuiere! * * * Gicușor, către maică-sa: - Dă să te iubesc puțin. (Și o cuprinse). * * * - De ce te uiți la soare, Ionel? - Îmi bronzez ochii! * * * - Gicule! De ce spui minciuni? - Eu nu fac minciuni, bunele! * * * Prima dată Ionel a văzut pe stradă niște negrizi. - Mamă, dar unde s-au afumat oamenii ăștia ?! * * * Gicu a desenat pe asfalt un borcan cu o crenguță în el. - Desenează și o floare, - îi zic. - Acuși crenguța o să înfloresacă singură,- răspunse ironic piciul. * * * Ionel a dormit cu o jucărie în mână toată noaptea. Dimineața, frățiorul lui mai mare îi zice: - Tu ai dormit cu mașinuța asta toată noaptea, iar eu o să mă joc cu ea toată ziua! * * * - Mamă, mamă, - o tot sâcâia Gicu, – vreau înghețată, cumpără-mi, te rog, înghețată! - Prea multe vrei! - Nu, numai una! * * * Ionel a rupt câteva mere de pe o creangă de lângă gard din pomul vecinului. - Nu trebuia să le rupi, nu-s ale noastre, - îl probozi taică-său. - Cum așa ?- îl întrebă mirat băiatul,- doar creanga e în ograda noastră. Și merele sunt ale noastre. * * * Gicușor cobora în pivniță. - Nu te du, acolo-i dracu!, - îl preveni bunelul. - Dar eu vreau să-l văd!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate