poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 771 .



in spatele gratiilor
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Surimi ]

2006-04-10  |     | 



Mai sunt doar putine ore...Picuri de sudoare imi inunda tamplele parca ar vrea sa fuga, sa nu se piarda si ele...Mintea refuza sa imi mai dea ascultare, ea se teme, eu nu. Ea vrea sa uite, eu nu...ciudat e doar a mea, dar nu-i ca mine.Dusmanul meu din totdeauna e acum alaturi de mine,dusmanul meu care-i un ceas de buzunar pe care-l porti la piept, il stii acolo, nu te folosesti de el, iti trebuie dar nu-i dai atentia cuvenita. "Traieste" si fara tine si grija ta, ii auzi ticaitul care nu mai tace.....tic tac....tic tac....
de fiecare data cand inchizi ochii il simti cum te controleaza, te cutremura... Ironic sau nu, un ras imi ameninta buzele: mai sunt doar putine ore si are sa taca, isi va inghiti fiecare ticait......Ei si?! Inca unul in plus...nu-i ultimul, doar ca-i al meu. Nu-mi pasa, la ce bun?!
Am venit impreuna,plecam la fel...Eu fara el nu...nu se putea, acum el fara mine..nici asta nu se poate....
Ce mi-a mai ramas? Intr-un moment mi-am dorit totusi sa nu se intample, sa mai fie macar o ora, sa pot cuprinde in brate Lumea...
Fatalitate....m-am trezit si Ii multumesc Nimanui ca s-a sfarsit...Ce s-a sfarsit? Nu-i important stiu doar ca va fi altfel sau nu va fi deloc.De ce ar mai fi?! era plictisitor,mereu la fel....
Vreau sa se intample incet ,cat se poate de incet. Sa simt iar si iar fiecare picatura care se scurge....abia atunci sa inteleg viata, sa vad cum se vede ea de acolo, de ACOLO, de afara....
E o lupta intre mine si trupul meu, nu vrea sa fie parasit, e un las....Mi-e mila de el, incerc sa-l crut....nu pot...Il las chinuindu-se
Au mai ramas acum cateva clipe...Ma tem?! NU, nu mi-e frica...atunci de ce.....nu stiu nu inteleg...Am fost invinsa, am spus NU, traiesc.....Am fost invinsa de MINE, de suveranul vietii mele.....

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!