poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 696 .



O petală de trandafir...un suflet fragil
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-09-04  |     | 



Sunt ca un copil mare...și te-ai speriat, dar nu de mine, ci de tine și...vrei să-mi iei sufletul...de ce? A! Vrei să fie doar pentru tine...vrei să fie doar al tău...vrei să-ți aparțină...!!! Nu e bine, nu e normal, nu e corect, am fost sinceră cu tine cum n-am fost cu nimeni pentru că am considerat că omul din tine nu trebuie mințit nici măcar prin omisiune...nici prin aluzie. Lasă-mă pe mine să-ți dau din el doar atât cât cred eu...lasă-mi mie posibilitatea de a-ți oferi ce e mai bun și mai frumos din el...Nu alege...nu separa din el ceea ce-ți place ție...ia ce-ți întind eu cu mâna tremurândă...ca nu cumva să-mi scapi fragilul suflet...sau acea parte din el, pe care vreau eu să ți-o ofer.
Sunt ca un pahar plin cu cea mai pură apă din univers. Atât de plină că suprafața superficială a apei se sprijină pe marginile paharului iar în centru se curbează în sus, formând o semicalotă sferică. Este ridicată la maximum, încât orice picătură, oricât de mică ar fi, sau chiar un vârf de ac, ar produce așa un dezechilibru la suprafața apei pure, încât s-ar produce o revărsare bruscă. Dar tu nu ești nici picătura care s-o reverse...nici vârful de ac care să producă acel dezechilibru. Tu ești cu totul altceva (așa cred...și așa VREAU să cred). Tu ești o petală de trandafir care se va așeza cu grijă peste marginile paharului, în așa fel încât să-l cuprindă cu toată căldura emanată din frumusețea ei...și cu delicatețea catifelată a mângâierii, fără să mă reverși. Vom obține două lucruri dintr-o dată...vom continua comunicarea noastră fără să intervenim unul în echilibrul celuilalt și petala de trandafir mă va proteja de impurități, de gunoaie și de alte elemente care ar putea perturba acel echilibru fragil. Vei încerca să fii la fel de pragmatic, ca petala de trandafir...și la fel de protector precum eu îmi doresc. Apa nu se va revărsa, petala va avea grijă de mine mereu.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!