poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-23 | |
“Sexul pentru toți”, “Sex pentru începători”, “Cum să facem dragoste aproape perfect” – cărți(ulii) cu pretenții absurde. Pe când tratate despre cum să plângem, să respirăm, să ne fie sete, foame?! Să ne învățăm reflexele – idee cu fundament comercial, dar care a prins la mulți creduli, în special la cei cu “deficiențe” în materie, cărora le este exploatată speranța. Sexul, la fel ca orice nevoie organică se face, nu se discută. Și cu atât mai puțin învață. Strămoșii noștri nu au mai avut nevoie de lecții de sexologie și, Slavă Domnului, s-au descurcat. Și încă foarte bine. În schimb noi, care avem atâtea “cunoștințe” suntem tot mai dependenți de stimulenți gen “Viagra”. Și chiar așa, de natalitate tot “ignoranții” trebuie să se ocupe. Iar “experții” cad de prea multe ori în excese perverse: masochism, homosexualitate, pedofilie.
Să mă fac înțeles, nu sunt genul nostalgico-idealist: sunt conștient că și-n vechime existau afrodisiace și ipotență și chiar deviționism sexual. Însă atunci erau excepții, în timp ce acum se tinde spre generalizarea lor. Și dincolo de factura morală, este grav fiindcă periclitează însăși viitorul speciei, omenirii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate