poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-07 | |
Din nou alerg către tine. Orice gând mă poartă acolo, iar decizia îl urmează. Pas cu pas, până te voi simți într-adevăr. Nu mai e mult. Mă îndrept cu pași repezi spre împlinirea încă unei fantezii, tangibilă doar cu acordul tău final. Singurul potențial obstacol ar fi un refuz. A ceea ce cândva te fascina. De ce ai uitat și ai renunțat? Oare nu ți-am aprobat elanul?
Acum măcar sper să ți-l redau. Mă voi întoarce după tine pe tărâmul viselor. Pe tărâmul tău, să trăiesc ce mi-am dorit mereu: un vis – vălurile albe diafane ce îmi flutură în jur în timp ce-mi trăiesc soarta prescrisă în gândurile nopților fără somn. Muzica ielelor mă amorțește ușor, iar milioane de ani trec într-o secundă. Ãsta e doar visul meu. Singura mea definiție a visului, când se cere visul în accepția personală. Mi-e frică de reacția ta, la intruziunea mea neașteptată în destinul tău. Ai fi mirat, când eu te-am bântuit atât? E drept că te-am trădat,ai putea să nu-mi oferi secunda prețioasă în care să-ți spun totul într-o privire, secundă pe care o păstrez în imaginar, scoțând-o să o privesc din când în când, ca un avar ce își numără cu sfințenie monedele prăfuite... întocmai ca el, o pun repede la loc și închid sacul cu fantezii, spunându-mi că rămâne a mea și nu o voi împărtăși. Nici măcar ție. Coada mea de păun trufaș nu încape acestei clipe. Dar aș vrea să-ți întinzi raza de acțiune a inspecției asupra lumii ce te înconjoară și asupra mea. Voi accepta critica ta cea mai aspră în schimbul tichetului de intrare în lumea ta.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate