poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-24 | |
Era asa, o mana de femeie,
Micuta si firava, dar harnica furnica Din zori si pana-n seara randunica O clipa nu putea in loc sa steie. Ce nu stia sa faca, zau nu stiu. Nicicand nu am vazut-o stand statuie Sau ca tablou batut in cuie Si-n somn ar fi muncit, atata stiu. Era femeie inteleapta Si-i aratam respect cu totii In casa-i mica si curata Unde-si strangea in cuib nepotii. Avea in ea atata bunatate Cat holdele de aur bob de grau Si-avea un har de-a trece peste toate Muncind din zori de zi pana tarziu. N-am auzit-o niciodat' plangand Ca viata i-ar fi grea si oropsita Muncea din zori in noapte fericita Cu bunastarea casei ei in gand. In clipe de restriste, in tacere Plangea cu ochii amandoi Chiar primul fiu ii provoca durere Murise chiar la fine de razboi. Lasase-n urma patru prunci acasa Pe toti in buna lege i-a crescut Era bunica bucuroasa Sa-i faca oameni c-a putut. Din sase-ai ei copii ramas-au cinci Toti invatand ce-nseamna omenia Umplandu-i casa apoi de tanci Bogata in nepoti i-era avria. Si am crescut ca zilele de vara In umbra ei mereu ne-am inaltat Dar intr-o toamna ploioasa si precara Pe drumul fara-ntoarceri a plecat. Si ne-a lasat in suflete durere Dar si o mare bucurie Bunica-a fost cum trebuia sa fie In gand imi vine si-astazi cu placere. Acum i-acolo-n cimitir uitata Si strange-n brate iarba si pamantul Din cand in cand ne strangem si noi roata Si lacrimi calde-i incalzesc mormantul. Si-atunci in gand ea ne apare vie Spre ea fugim precum copii odata Si-am vrea aievea langa noi sa fie Pe crestet sa ne mangaie o data.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate