poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-19 | |
deși locuiesc în furnicar sunt prevăzut cu trompă
elefantică simțire tropa-tropa și fâș-fâș dusă-n spatele urechii limba ursului de pluș conservarea neperechii are-un soi de-alunecare dinspre pernă spre perete un copil din mine doarme altul plânge clar a sete dușmăniile sprâncenei se aliniază brusc la comanda încurcată a unui principiu just imperfectă legănarea ieriului către prezent amețeste-o sângerare - capilarul emitent lenevește-n amorțeala abandonului de sticlă cred că dacă-s un perete tu îmi ești un fel de-aplică și desfac conserve-n care colcăie copilării și aștept să ningă-n cană cu cincizeci la sută free flashuri surd împrumutate dintr-un piept mai curajos care luminează-a drumuri în sistemul tău osos uite vezi contează forma fiindcă e de plastilină inima păpușii mele care n-are nici o vină c-a rămas la fel de vie și cu ochii peste cap de când am trântit-o mândră printre-eșarfe în dulap când mă-ntorc la ea și doare scârțâitul ușii lui e un semn că în clepsidră timpul are pofta-n cui irizantă dedublare eu fetița din povești cu bricheta-aprind călcâiul revoluțiilor trupești. mamă sânii din rochiță se mijesc a întrebare crezi că-n furnicaru-acesta gîndurile mele-avare ar putea fi înhămate la a melcului lentoare sau e musai azi mămică să las tot să mă fac mare?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate