poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-08-13 | |
ajuns nu ştiu cât de aproape de gura de vărsare
în marea cea mare-a tăcerii în delta cu nuferi şi mâl mă privesc în ochiul de apă ajuns captiv între plauri... un tip uzat ca o statuie a lui Gotama senin se uită departe de mine în cerul răsfrânt cu o părere de zâmbet uşor vinovat... ar trebui dar nu-mi pare ciudat din mâlul lui roiuri şi roiuri au tot zburat efemeride gândurile mele de-o viaţă ca într-un spectacol de circ dotat cu efecte speciale să mintă frumos ostrovul clipei... sporadic agăţate în ava nevinovatului joc cu neuitarea unele au ajuns peştişori vii în banale acvarii pretenţios numindu-se poezii ... m-apucă aşa din senin un avânt să-i dau cu babaica la diblă dar ştiu că nu l-ar durea nici în fund ce ar zice apele tale pline au fost mereu de ştiuci avaţi şi şalăi dar pescar aiurit în loc să dai cu năluci te-ai mulţumit cu bobiţe de mămăligă prinse-n vârf de minuscul cârlig şi-ar hohoti într-un râs de-ar speria toate vietăţile deltei ce sunt cu nuferi ofiliţi şi cu clipele şerpării...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate