poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-07-12 | | În așteptare În aceeași agendă 1978, în vara când făceam pregătiri pentru primirea lui Ceaușescu și a președintelui Chinei în vizită la Muzeul Tehnic Național din București am găsit pe o pagină notația 1 iunie Audiență la tovarășul Mușat Mircea Comitetul Central P.C.R. la recomandarea tovarășului Cazacu Vasile. Puțin mai jos notația Ministerul Afacerilor Externe direcția Cultură și Presă, un număr de telefon și o poezioară. Am încercat să-mi reamintesc ce s-a întâmplat atunci. Probabil că starea mea era între deznădejde și euforie. De ce spun asta? Iată poezioara găsită în agendă În așteptare Mi-e sufletul de tine plin Te simt aproape de mine Mi-ai oferit vin cu pelin Eu beau doar mied de albine Râzi muzical și drăgălaș Te simți un pic vinovată Pentru sărutul pătimaș Din buzele dulci de fată O mângâiere o primești Cu tresăriri și un oftat Deși tu poate c-o dorești Mă-ndepărtezi, dar delicat Ne facem planuri cum va fi În sâmbăta ce am ales Mânca-vom struguri și prin vii Îmi vei cânta l-acel cules În curte printre pomi și flori Mesele o să-ntindem Și de nu vor fi nori pe cer În horă o să ne prindem Părinți, prieteni, toți cei dragi Ne vor striga fiți fericiți Ne vor cuprinde-n brațe largi Cât veți trăi să fiți iubiți 45 de ani au trecut ca o părere, iunie 1978, 3 august 2023. Tănțica era de o gingășie ieșită din comun. Și foarte deșteaptă. Ce o întrebam știa. Când n-avea habar se documenta. Vă puteți închipui, cum ea, un civil, a întocmit lucrările pentru gradul de colonel la doi ofițeri din armată? Le-a scris până și sinteza rezumat pentru susținerea în fața comisiei de promovare. Iar mie, când am avut procesul cu Fondul Plastic, sau procesul pentru locomotivele de patrimoniu, s-a documentat și mi-a furnizat informații și documente pe care le-am susținut în instanță și ambele procese le-am câștigat Tot universal meu îl umplea Tănțica cu personalitatea ei. Permanent am sperat fiindcă o aveam alături pe ea. Acum ce mai sper? În inima mea ea este un monument. A fost șansa vieții mele s-o întâlnesc, să conviețuiesc atâția ani cu ea și să am parte de sugestiile ei în tot ce am scris și întreprins. P.S. "Avem două vieți iar a doua începe când îți dai seama că ai doar una"!!!!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate