poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-02-18 | | De vină că uneori sunt grăbit și scriu prost este învățătoarea dintr-a treia care îmi lăsa impresia că ochiul ei stâng mă spiona vădit și nici mirosul de parfum nu i-l aveam la suflet… mereu îmi zicea „simpaticul meu teo treci la tablă și scrie-mi tabla înmulțirii cu 6” numai cu roluri din astea mă „alinta” ori de câte ori vreun coleg uita să-și facă temele ori să-și scrie pe mână tabla înmulțirii ieșitul la tablă era un reflex pentru mine și o boală incurabilă pentru „iubita” din umbră și totuși ochiul ei stâng căzut într-o parte mă spiona ca și când aș fi fost micul interlop al clasei care își scrisese pe mână în palmă și chiar pe pulpa interioară a piciorului în sezonul în care pantalonul scurt făcea parte din recuzita zilei toate formulele din manualul de aritmetică scenariul era o măsură de precauție pe care nu am aplicat-o niciodată și asta datorită ochiului ei stâng care se învârtea ca un periscop iar când ni se intersectau privirile îmi îngheța sângele în vene deși afară erau 35 de grade trupul îmi era invadat de senzații reci ca și cum aș fi fost supus unei incizii cu gheață uneori scriu grăbit și prost poate mult prea prost pentru unul care a trecut prin 22 de ani de școală pentru că în imaginea ochiului ei stâng a rămas încleștat acel „simpaticul meu teo” iar în mine a rămas aceeași întrebare ochiul ei era de plastic?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate