poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-09-24 | |
Iată
dintr-o bogată gamă de produse soluțiile și apoi disoluțiile, spre dezintegrare á la Loredana — a feței operate de-o ia groaza, valuri de fiori cu ochii săi cilopici, cu pungi până-n fălci în ciuda cosmeticelor tot de la noi Har hapului nostru zilnic luat de către voi, să scăpați de înfățișarea și alura trăsăturilor comune de euroasiatici de-un hal fără de hal Pe orcul Marcel Ciolacu extraterestru, selenar, ce-ar fi să-l vedeți depilat de toți perii corporali prin suplimente costisitoare, metrosexual până și-n scalp Compania românească de Medicină Integrativă Sec○m Sevraj, MIS○S abreviat urează beneficiarilor săi fideluțe și fideli "Bine ați intrat în programul 'Preschimbare completă' la naiba" Dezobișnuirea prin Sec○m vă e livrată aproape gratuit, la pachet cu marea operațiune de-angajare din fosta frumusețe și fosta sănătate, în fiecare corporație să fiți în trupuri reoede schimbate Din nou în High Life cosmetico-medical noi intrăm pe piața mondială, duduie compania, merge ca pe roate, 'Preumblare plăcută pe Aleea Naturii Modificate' 'Mergeți pe ape ca Dady-al orcilor aruncați în spume pentru reclama Zbor din Gadara în mare" Ținta noastră — pregătirea să fie freș preambalatele umane, viitoare cadavre cu mulți bani de dat Dacă vreți să mai fiți firi noi cu alți prieteni colegi, fără pandelii, consumați din timp gama de produse Sec○m făcute de noi și reîntineriți, apoi, brusc, vă ofiliți mai ceva decât decât stafidele Sâni mai fermi, mușchi de oțel se vor dezumfla, după gust, mai ales abdominali, dorsali, fesieri, chit că se mai inversează de la femei către bărbați sau de la bărbați către femei, mărirea libidoului și-a potenței sexuale de orice tip vă așteaptă, "efectele adverse" nu le citiți, altfel faceți infarct, de aceea vi le-ascunde întotdeauna gaia mațu BigPharma Cristofor Columb a găsit în 1492 "Indiile" din capul său și alte lindini Amerigo Vespucci America în 1502, Bartolomeu Diaz în 1488 Capul Bunei Speranțe al creței sale din Africa de Sud ce i-a plăcut cel mai mult, să-i facă mici Diazi stăpâni mai buni peste bemol, diezi, peste dansuri, Vasco da Gama a ajuns până la Indii pe coasta Malabar în 1498 și a adus prima dansatoare și primul cântăreț de Flamenco și de muzucă latino în Europa și așa toți conchistadorii au luat-o de la capăt prin lume să crape arabii-alungați și din Granada de ciudă, numai noi, Sec○m, vă oferim duhul din lampa lui Aladin și deliciile apei de trandafiri a celor "O mie și una de nopți" doar cu noi Există atâția monștri interiori, din noi în voi și din voi mai mulți gremlini — noi Vreți să fiți oamenii noștri angajații cu oferte 'Murderers"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate