poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-02-19 | |
se scurge lin o melodie
acorduri (deloc întâmplătoare) se leapădă mirajului - de unde vine? poate e cântecul acela prins de tavan. de unde priveam așa se vedea și rănile (chestiuni umane care n-au mai încăput sub piele sub frunte și-ntre oase aproape nici în gândurile arse mocnit) s-au așezat sub tăcerea lipită pe spoială cu un rânjet larg se afirmă drept existență cât să tulbure cântecul ar fi și bolboroseala despuiată care amenință lumea de prin afară și pe aia rămasă cu gura căscată dacă vrea (e mai mult un șantaj) se duce aiurea pe câmpii dar înainte sparge geamurile dacă n-ar fi întâmplare din urbe ai crede că e scenariu dar e reală! despre cât de mult se subestimează inaniția culturală și e despre cum se făinează nurii oțeloși ai societății - dar, ce ai, mă, cu noi!? nimic dar mă ține junghiul și mă stoarce putregaiul ce scurmă în privirea-mi țintită spre cântecul ce-atârnă prins de tavan și gaura aia din ozon se lăfăie…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate