poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2021-01-24 | |
începusem să cânt într-o limbă veche
ta ba dam halisho am carabatilî sam um sam floarea roșie cum plânge nimeni nu îi vede fericirea de a sta departe de stelele grele și mi se părea că nu știam prea multe în lumea aceasta nu mai înțelegeam de pildă procentele mă îndoiam foarte tare de ele foarte tare concretețea procentelor fizice dacă ești energie de unde vii ce e cu tine? zi-mi! 90 % 90 și ceva procent de energie în lume ce înseamnă că ești o oglindă de fluturi dar dacă suntem vii de unde toată această energie pe la noi pe întreaga planetă ta ba dam ta ba dam caramilos tup sum caramaris ta apoi mă gândeam suntem vii când totul e viu trece deja moartea prin noi prin corpul nostru universuri de energie trec, atunci care e materie și care nu e unde e materia și unde e energia ce e de fapt energia univer-sum nimeni nu a auzit niciodată nimic și care e legătura cu oamenii sunt poate lumi prin noi pe la material să treacă prin noi o pâslă mare cu îngeri sau ce trece nu trece nimic, sunt viori e un string translucid ca o oglindă dar unde e prin planetă prin tot 90 & este O LUME PARALELĂ dar de ce trece prin noi sunt interpuse sunt interpuse? și dacă nu trece nimic ce înseamnă procentul fizicii cuantice energhia umbra fluturelui umbra crinului lui M. eliade mă îndoiesc să dorm... să mai dorm... să tăcem nu contează nimic decât să tragi un pui bun de somn nu mai gândesc nimic îmi iau puțin lapte și o bucățică zaharisită de chec iar banii mi-i pun în sertar, cheile banii și tot lentoare de spirit visam cum ploaia cădea de pe o frunză de stejar, picătura de ploaie, dar nu vedeam ghinda era toamnă stejarii tremurau dar nu vedeam ghinda cred că visam vedeam flori găselnițe chei visasem despre florile roșii ale raiului îmi luasem o floare din rai iar ea cobora foarte repede ... poate nu există totuși mai nimic floarea roșie a raiului un duh le-ar fi colorat cu o pensulă pe toate vopseaua ochilor mei să nu vadă trezește-mă mamă visez mă dor ochii trezește-mă, o cergă mare de lână mă acoperă sau dă-mi puțin ceai...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate