poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-09-29 | |
Din Cartea Semnelor de Bine
De la Yannelis, Sloterius, Zelkanu și Alexis Cu semne din vis, de la cais Până la Fântâna cu cumpănă Din Þara câinilor albi Și-un motan negru Domnul Picasso, prietenul Lindei... - Din spuma unui val se naște iar minunea? - Absolut calendar, pe cadranul solar. - În muchii de zar, la baraca de tir? - Din lada de zestre, cu oglinzi și ferestre. - Ai văzut că știi o parte? 1. Las cântecul să spulbere clipa echinocțiului de toamnă Așa, spulberată, dusă de vânt Se poate cuibări la tine-n gând Gândul acela care stă-n inimă De unde nu-l mai ia nimeni Martori îmi sunt Picasso Și lătrătoarele mele îmbrăcați în haine de nuntă cu semne de bine pe ele împreună cu Ragno și Andante intrăm în pădurea lui Dante oricâte umbre ar bântui pe ici pe colo... Tocmai de aceea Matematic zic Era o vreme-n care udam pietrele pe cărarea lunii să facă rădăcini din care să crească pietre noi pe care să le auzi cum cântă… Constanța, sâmbătă, 29 septembrie, 2018 (https://photos.app.goo.gl/zpP4FC1ypC0MlJ2E3) 2. Aici, în locu-n care s-a potolit furtuna Pe-o margine de nor, azi odihnește luna Pe Zidul Alb, o cioară ne stă în așteptare “Martori sunt Picasso și lătrătoarele mele” S-a întâmplat într-o zi Să ajungă acasă cântecul privighetorii Cu puiul ciorii care căzuse din cuib De musafirul-pui se ocupă Linda, Lătrătoarele, Josefina și Picasso Când Filomela cântă și nu vuiește marea Găsesc și eu odihna fixând un punct pe zarea Pe unde ieri plecase corabia cu nori Urmată de trei cârduri și-o mie de cocori Stă fumătorul de pipă Pe o buturugă Așteptându-l pe Celălalt Într-o vie plină cu struguri Până la întâlnire Valuri multe vor săruta plaja Apă multă va curge pe Dunăre Pe alocuri au apărut insule noi Câteva cântece se țin după mine Originalul cântecului se naște acum Altul decât cel pe care-l știai până ieri Când Filomela cântă… Constanța, Duminică, 30 septembrie, 2018 (https://photos.app.goo.gl/745HvuP5pDVK0FVU2)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate