poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-06-19 | |
* Eroismul casnic... puterea de a-ți duce la bun sfârșit traiul de zi cu zi.
* Uneori, mă surprind făcându-mi planuri pentru trecut. * Fiecare vârstă luptă cu armele ei. * Oare oamenii cu două fețe plătesc dublu când merg la salonul de cosmetică? * Adesea, istoria e scrisă de analfabeți... * Deformație profesională: un frizer relatând istorioare trase de păr. * Vanitosul va prefera să se mintă singur, mai degrabă decât să fie mințit de alții. * Eterna dihotomie: neuroni versus hormoni... * Dilemă de viață: să faci ce trebuie, ce îți place sau ce se cuvine? * Îmi sunt la fel de suspecți oamenii care au prea mult timp liber, ca și aceia care nu au niciodată. * Cea mai dezagreabilă companie: zgârcitul limbut. * Exemplu sau anti-exemplu, care o fi cea mai eficientă strategie pedagogică? * Săracul e sclavul bogatului, iar bogatul e sclavul banului. * Când doi se ceartă, al treilea câștigă... iar al patrulea îl denunță. * Câte-un click, click, click, până n-o mai fi nimic... * A gândi... o activitate din ce în ce mai desuetă. * Privește stelele și vei înțelege cât de neînsemnat ești; întreabă-ți semenii și se vor grăbi să ți-o confirme. * Mănâncă, roagă-te, citește (gândește, zâmbește, glumește, muncește)! * Titlu de roman: "Viața pe care nu am avut curajul să o trăim".
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate