poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-03-31 | |
în anii aceia era greu la școală
un noiembrie sumbru făcea să mă simt vinovat că lipseam de la practică săream gardul niciun profesor cât de cât responsabil nu mă putea lua în vizor muncitorește partidul avea o ierarhie stufoasă de la cutiile de Amigo până la biletele de tratament în mod gratuit nimic nu scăpa vajnicului apărător și garant al dreptății echității și eticii mai puțin nouă celor născuți între lichidare și avans pensionarele își vindeau rândul la ce se găsea în spatele blocurilor de sacrificiu generația cu cheia de gât nu știți ce muncă de lămurire duceam să-l scot pe Liviu de sub vraja orelor de tehnologie farmecul tabloului lui Mendeleev pe holuri adevărat fiu de comunist ura opulența societății de peste ocean nu avea niciun punct slab exceptând faptul că îi venea să pună mâna pe pistol când auzea de matematică fuma și bârfea ca o femeie în rest nimic compromițător la activ două-trei zgâtii de fete din clasele afiliate în plus cânta la chitară acest lucru reprezenta un pericol milostiv din fire și cu osebită aplecare asupra nevoilor aproapelui primul meu cântec a fost legat de muncă și promitea că voi fi un element de bază atâtea verigi slabe mă îndemnau să nu ridic un pai în folosul poporului nu-i plăcea școala în schimb adora cimitirele în sinea mea mă strâmbam la mirosul de tămâie sau busuioc îmi venea să dau cu mopul după fiecare mort din cartier cu gândul la locuințele lacustre și la faptul că va trebui să chiulesc de unul singur ceea ce era inacceptabil quod erat demonstrandum luam ciocolată cu alune mă întărea gândul că mama va trăi veșnic plopul și răchita vor da rod contra naturii nu știu cum făcuse partidul dar ghioceii răsăreau în culoarea betonului ziua de 8 Martie părea un sac de ciment spart pe scări soarele înecăcios la privit în vremea aceea creșteam flori de mac și nu mă dam dus de vorbele celui mai iubit dintre pământeni cum îl credeam pe Ceaușescu eroul unui roman beam cu profa de română și fredonam până dimineața ''pentru prima data de iubire cânt la scandal renunț întâia oară''
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate