poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-12-30 | |
… rătăciții din vară. Se prind de gândul în formă de brad. A ieșit prin piele… nu știu de unde atât de verde? Eu, mai puțin cu o amăgire, mă fac mică și mă așez cu fața spre stea. Steaua din vârf. Închid ochii și ascult Celine Dion. Deși Crăciunul a trecut. Aud fulgii cum se lipesc de geamul din cuvinte. Cuvintele tuturor. Prin care lumina nu poate să mai intre. Chiar dacă ar fi într-o criză de uitare. Visez că sunt moartă și moartă visez cumva că mă voi trezi. Deschid pleoapele. Verific tăcerea. Cum să repar muzica? Nici cheia dintre cuvinte nu o mai am! Între ziduri sunt doar eu și părerea minții mele despre bradul-gând sub care stau încă. Aud ceasul din ochiul drept-clandestin în timp. Și mă întreb cum ar fi ca toți oamenii să intre într-un brad și să lumineze de Crăciun sau Anul Nou? Ce liniște patologică pe Pământ! Dumnezeu ar lua-o la fugă iar ura, de frică, s-ar destabiliza. Universul ar îmbrăca o cămașă albă de noapte. Câțiva extratereștri ar privi cu jind la o lume necoordonată iar îngerii s-ar cutremura în fotoliile goale de circul democratic al licuricilor ce vor folosi drept trambulină de imagine acest Decembrie minunat. Scutur capul. Sunt o celulă din spina gândului meu. Care intră prin piele și strigă… ce confuzie densă, Doamne!!...
La mulți ani, dragul meu An Nou! București - 30 Decembrie 2016
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate