poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-06-21 | |
. Suntem o nație de vedete: dăm interviuri peste tot și nu primim niciun job.
. Nu-i stigmatiza pe cei care te dezamăgesc, doar dacă te-ai fi așteptat din partea lor la fapte mărețe. . Ne irosim în speranța că ne vom acoperi de glorie. . Împacă-te cu tine însuți și vei cuceri universul. . Banul: slăbiciunea tânărului și puterea bătrânului. . Împăciuitorul, persoană împăcată cu toți, mai puțin cu sine. . Relația perfectă nu este cea lipsită de conflicte, ci aceea în care ele sunt bine gestionate. . Omului util îi merge totul din plin. . Orice scandal al demnitarilor e spre folosul propriu: le sporește vizibilitatea. . Prostul cu zurgălăi se crede mare călușar. . Poate că, vorbind prin semne, ne facem mai înțeleși. . Ideologia se suie la cap, dar trece prin burtă. . În absența partenerului, singurătatea e boală cu leac; în prezența lui, e boală incurabilă! . Doar de un sac cu nisip nu se-mpiedică puhoiul. . Cea mai bună alegere se face cu inima, stăpânită însă de creier. . Puterea e ca un drog: dă dependență și afectează creierul. . Cel mai semeț monument din lume este acela care se înalță până la inimi. . În zilele noastre, corupția este o calitate, nu un cusur. Suntem, așadar, o țară de virtuoși! . Cearta dă trezirea. . Aș lăsa mintea să se odihnească, dar nu mă lasă inima. . Nesimțiții se simt cu atât mai bine cu cât se fac mai simțiți. . Părerea impusă e ca mâncarea nedigerată. . Numai cultivate, glia și memoria dau roade. . Bătrânețea liniștită este o a doua viață. . Sunt fericit că exist și că pentru asta nu-mi sunt obligat. . Orgoliul întunecă cerul și smolește pământul. . Nimic nu e cum trebuie. A fi deștept nu e destul, a fi prost e prea mult. . Idolii îi adorăm pentru ceea ce noi nu suntem. . Tinerețea ne dă aripi, bătrânețea, tuleie. . Numai înfruntând ispita, bariera vieții se ridică. . Păcatele se spală cu „miluita”, banii cu nemiluita. . Cel mai bun terapeut, mintea proprie ne este. . Numai după ce ai pierdut totul, apreciezi puținul. . A trăi decent de noi depinde. De lideri, în măsura nebuniei lor. . Când lupți doar pentru tine, riscul de a pierde crește. . Starul fără fani e doar un balon umflat. . Aurul este în noi; dă strălucire inimilor noastre. . Depolitizarea instituțiilor statului nu se va face: există riscul să rămână pustii. . Autocritica exagerată n-o agreează nici rivalul. . Ceea ce credem poate fi mai sigur decât ceea ce știm. . Frica de înec ne scoate din mocirlă. . Nevăzător nu este acela care nu vede deloc, ci acela care vede totul ca prin ceață. . Nu crede în inteligență. Ca atare, îi îndeamnă pe cei ca el să îl urmeze. . Grație empatiei, proștii câștigă mereu adepți. . Omul model nu e acela care nu greșește, ci acela care-și recunoaște greșelile. . Cititul în stele e magic. Privitul în ochi e divin. . Mai ușor scăpăm de râie decât de gândul obsesiv. . Un mic rău cântărește mai greu decât un mare bine. . Reușita prietenului să nu-ți tulbure sufletul. Nu e nereușita ta. . Nu-mi trebuie niciun prieten: îmi sunt suficient.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate